Û Hûn Pêdivî ye ku Ew ne karê we ye û hûn hewce ne ku di civîna yekem de wiya pir zelal bikin. Berî civînê, li ser bazara wan hin lêkolînan bikin. Hin peyvên sereke binihêrin, binihêrin ka qada wan çi qas cihê ye, û tewra jî pêşkêşî kirin ku vekolînek belaş bikin. Dûv re, bi tîmê xwe re bixebitin ku analîz û pêşbîn bikin û pêşnumayek derxînin. Di dema hevdîtinê de, nîşanî wan bide ku ew niha li ku derê ne û ew dikarin di pêşerojê de li ku derê bin. Bi gotineke din, ji roja yekem ve hin metrîkan saz bikin.
Hin Encam Dikarin Nîşan Bikin Bi vî rengî, gava ku hûn hin encamên we hebin, vgî Xizmeta SMS ya Bulk bikirin na ku hûn bikar tînin da ku encamên xwe bi tîmê û xerîdarên xwe re ragihînin dikare cûda bibe. Ew dikare bi rapor, dashboard, pêşandanên dînamîkî yên bi nexşeyên înteraktîf, an tewra tabloyan be. Ev ê we rehet bike û rêyek ji wan re peyda bike ku piştrast bikin ku hûn bi rastî hêjayî veberhênana wan li we ne. Bi pargîdaniya xwe re dest pê bikin, her xerîdarek ramana mentiqî dê pêşî marqeya xwe kontrol bike.
Ev Hûn ê Zêde Pêbawerî Nebin Ger hûn di vê yekê de bisernekevin, hûn ê ne xwediyê pêbaweriyek an desthilatdariyek pir in ku dest pê bikin. Ji ber vê yekê, dema ku hûn neçar in ku ji bo xerîdarên xwe bixebitin, hûn nekarin yên xwe paşguh bikin. Pêdivî ye ku hûn bi avakirina marqeya xwe dest pê bikin. Li vir, hûn hemî wan gavên standard-avakirina marqeyê diavêjin mîna pêşxistina pêşniyarek nirxê, naskirina cîhê xwe di pîşesaziyê de, diyarkirina mîsyon û vîzyona xwe, hwd. Qalîteya karûbarê ku hûn dikarin peyda bikin tenê bi qasî tîmê we baş e. Naha, ew karûbarek dawî-bi-dawî ye.
|